Blomsterberg café

Hvor heldig har en 9 årig fan af Mette Blomsterberg lov at være. Vi var tilfældigvis i Lyngby i dag i et andet ærinde, men da jeg spørger Asta, om vi skulle forsøge, om der var åbent i Blomsterbergs café i dag (jeg havde tjekket på nettet, men man kan jo aldrig garantere, om der er plads), fik hun julelys i øjnene. Først troede hun, at det var butikke i Grønnegade, jeg mente, men da hun opdagede, at det var caféen, som var åbnet, blev hun meget overrasket. Vi var heldige at få et bord med det samme. Flere efter os måtte vente lidt, før de kunne komme til.

Konceptet er, at man beslutter sig for, hvad man skal have og derefter går til kassen og bestiller. Mad og drikke serveres så ved bordet. I caféen er der virkelig meget plads mellem bordene, hvilket er en fornøjelse. Her føler man ikke, at man spiser sammen med dem ved bordet ved siden af.

Da vi bestiller vores mad, kan vi se ud i køkkenet, og hvem er så i køkkenet? Selveste Mette Blomsterberg. For Asta var det helt perfekt. Og også lidt mig.

Priserne er ok. Caffelatte til 39,-, 5,- for et ekstra shot (det skal jeg have næste gang), 39,- for et stort glas rabarbersaft, som for øvrigt smagte fantastisk, 119,- for en Blomsterberg club og 65,- for et lille dessertglas (det var dog lidt pebret, men ok)



Blomsterbergs café

Kommentarer