Advent

En juletradition, som jeg skal have hjælp til. Ikke at holde, for jeg har masser af idéer til aktiviteter. Men kransen! I år har min mor lavet min krans. Måske fordi min mor er så god til det, så er jeg det ikke. Når jeg selv står for stadsen omkring adventskransen, så bliver det til 4 lys på et fad.

I dag blev adventaktiviteten Julebrunch med to meget søde kollegaer og deres familier. Her var hus fuld og det var virkelig hyggeligt. 

Menuen bestod af følgende:
Æg, pølser og bacon (æg og bacon skulle have været lavet i skåle, men det mislykkedes lidt)
Varmrøget lakserillette med ristet rugbrød
Rødkålsalat (rødkål, persille, rødløg og appelsin)
Koldhævet boller
Ost
Skyr med vanillesirup og ristet havregryn
Klatkager med flormelis og syltetøj

Vi drak hindbærsmootie, juice og god kaffe <3



Adventskrans fra min mor <3

Kommentarer