Weekend end

Så er endnu en dejlig weekend slut. Denne gang bestod den af to meget forskellige kulturelle oplevelser. Den første var et fransk skuespil på Mungo park L'effet de Serge. Det blev heldigvis spillet på engelsk ellers var jeg da helt lost. Oplevelsen havde jeg med min mand. Vi kom ud med meget forskellige holdninger. Jeg synes det var sjovt og underholdende og min mand synes det var for mærkeligt.
Den anden kulturelle oplevelse havde jeg med den yngste. Vi var til gallapræmiere i Imperial på filmen Turbo. Vi synes begge den var ret underholdende. Den kan jeg godt anbefale.
Ellers har jeg brugt weekenden på mit hemlige projekt. Nu er jeg mere end halvvejs. Det er lidt hyggeligt, når jeg sidder med det for vi har fået en ny hund herhjemme og den lægger sig midt i projektet og så kan jeg jo se, om jeg kan komme videre med det. 
Hunden fik vi for 4 ugers tid siden. Den er 4 år og har rimelig meget energi.



Klar til ballade

Kommentarer

Send en kommentar