Efterskole

Lige nu er det midt om natten og jeg skal super tidligt op i morgen. Men det er ok. Min mand og jeg har lige kørt vores ældste datter tilbage til hendes efterskole. Med på turen havde vi to andre elever. Man må sige at vores bil var proppet. De havde alle tre deres tasker med tøj og der ud over havde en akustisk guitar, en el-bas , et keyboard og en cello.

Min datter var lidt vild med mine lyskæder, som jeg havde lavet lige før jul og derfor lavede jeg en til hende i papir fra Tiger. Den er også kommet med på efterskole. Jeg håber den klarede turen og ikke blev mast alt for meget mellem den anden bagage.

På efterskoler blev vi lige et par timer, da en af lærerne havde et fritidsband som kom og spillede alle numrene fra deres debutalbum, som de udgav for ca. 10 år siden ;-)
Alle elever samt deres forældre var inviteret til at høre Saybia. Det var så vildt. Og lidt anderledes, da guitaristen jo så er lærer på skolen.

Nu er jeg lidt træt og har ca. 5 1/2 time til at sove i, men det var det hele værd.

Godnat
Lena



Kommentarer

  1. Sikke en flippet oplevelse!
    Og jeg skal da vist i Tiger og købe papir! Sikke flot den blev:)

    SvarSlet
  2. Det var en vild oplevelse ;-)
    Jeg blev også lidt glad for resultatet, men endnu bedre at min datter blev glad.

    SvarSlet

Send en kommentar