søndag den 9. december 2012

Julehygge

Sikke et vejr det har været i dag. Jeg skulle have hjulpet min mor i dag med at vaske hendes køkken ned. Hun mente dog godt hun selv kunne klare det, og at jeg ikke behøvede at gå ud i snestormen. Derfor har jeg brugt dagen på at hækle lidt. Men bedst af det hele at gense den første film i Ringenes Herre-serien.

Lysten til at pynte helt vildt op til jul, er ligesom ikke rigtig kommet over mig i år. Jeg tror næsten at vejret udgør det for pynt. Jeg elsker sne. Det giver så meget hygge.






3 kommentarer:

  1. Helt enig. Sne er fantastisk smukt

    SvarSlet
  2. U ja...det er virkelig smukt udenfor ;O)

    Mon ikke pynte feberen rammer inden den 24. ? Kram og glædelig jul søde Lena ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. I år kører jeg temaet Lidt, men godt :-)
      Glædelig jul og kram lige tilbage.

      Slet