Opskrifter



I går stod den på afprøvning af en masse nye opskrifter. For nogle uger siden så jeg denne utrolige ret hos Bumbumland. Pulled pork. Ditte havde sendt et link til en opskrift, men jeg googlede videre og fandt denne opskrift.

Vi brugte rubben fra opskriften og jeg fik min mand til at langtidsstege den på grillen i 8 1/2 time.

I den opskrift jeg fandt på pulled pork blev det foreslået at vende kødet i en gang barbecuesovs, når det var revet fra hinanden og selvfølgelig var der en opskrift på en hjemmelavet sovs. Den måtte jeg så også lige prøve af. Det kan klart anbefales at prøve. Vi vil dog næste gang tilføje paprika og spidskommen til vores sovs.

Den iturevne gris, skulle så ind i en bolle. Her fandt jeg så en super nem opskrift på burgerboller her.

Til sidst skulle der også noget grønt til. Jeg har en skøn opskrift på coleslaw, som jeg ofte bruger. Men når nu vi var i gang med afprøvning af nye opskrifter, så googlede jeg også coleslaw og tænk jeg fandt en hel hjemmeside tilegnet coleslaw :-D jeg forsøgte mig med en amerikansk en af slagsen og den blev knald god og gjorde sig godt sammen med grisen.

Det blev til denne Pulled Pork Burger. Mums, det var det hele værd og vi gør det gerne igen.

Kommentarer