Applikeret bogstaver vol. 3

Så er jeg kommet til min tredje og sidste del af min føljeton af applikeret bogstaver. 

Når bogstaverne først er strøget på, så kan de ikke flyttes og nu skal de have nogle sting. Man kan vælge at sy dem på maskinen. Det er jeg så ikke helt kommet til endnu. Jeg kan rigtig godt lide at sy det i hånden og jeg bruger tungesting til at sy kanten med. Jeg kan godt lide at man kan se syningen, så jeg laver dem lige lovligt store, men det bestemmer man jo selv. Jeg vælger også tit en farve på mit broderigarn der er lidt tydelig.

Jeg har lavet en billedeserie, hvor man kan se trin for trin, hvordan stingene sys.

Nålen stikkes igennem bagfra i stoffets kant.
Jeg stikker nålen igennem begge lag stof og op et par mm. fra mit tidligere sting. Husk at få tråden lagt bag nålen.

Det gentages bare til man har syet hele vejen rundt

Kommentarer

  1. waaw det er da en fantastisk ide... hvor bliver det bare flot...
    Smil lone

    SvarSlet

Send en kommentar