Fødselsdagspynt

Så fik min mand og jeg holdt vores fælles 40 års fødselsdag.

Det var en super hyggelig dag. Vi havde valgt at få mad ude fra. Hvilket jeg ikke fortryder, for selvom det bestemt ikke er helt sådan man selv ville have lavet det, så gjorde det at jeg var en smule mere nærværende til selve festen.

Jeg havde selvfølgelig bagt kager selv. Bagt æblekage, mini muffins og drømmekage fordi det er min mands yndlingskage. Han nåede dog ikke at få noget, så vi kørte til bageren dagen efter og købte ham en ;-)

Vi holdte festen på mit arbejde og for at kamuflere at det var et læreværelse vi befandt os på havde jeg dækket opslagstavlen med nervøs velour og lavet vimpler af papir fra Tiger.

Kommentarer

  1. Det var så fint og hyggeligt :) Og en dejlig drømmekage ;)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle glade farver du har valgt. Du er velkommen, til at kigge forbi min blog, hvor der bla er gang i 3 give-aways.

    SvarSlet

Send en kommentar