Ferie i Aarhus

Vi har lige været 4 dage i Aarhus hele banden. Sikke en skøn by. Ja jeg må jo beklage at i mit 40 år lange liv, er det første gang jeg har været i Jyllands hovedstad. Og sikke en skam. Pigerne har virkelig fået shoppet og jeg har besøgt samtlige garnbutikker for at finde garn fra Kauni.

Nu har jeg i lang tid beundret de fine tæpper, som mange bloggere har billeder af, så nu vil jeg altså selv i gang med såden et. Men det er ikke lige til at købe Kauni på denne tid af året. De fleste butikker fører det ikke og i de butikker, som reklamerer med at de har, holder de sommerlukket.

Men men men, på nette havde jeg set at Yarnfreak havde åbent fredag fra 10 - 17. Det kunne jeg jo lige nå inden bilen kørte tilbage til Sjælland :) så nu er mit tæppeprojekt i gang. Men nøj, hvor det kommer til at tage lang tid. Det her er hvad jeg nåede fra Aarhus til mine svigerforældres hus i Køge.


Kommentarer