søndag den 18. marts 2012

Nyt garn

Endelig kom jeg forbi Uldstedet og kunne købe mere garn til Astas cardigan. Det er ikke sådan når man har en opskrift og man så ændre i den. Jeg var startet ud med 2 nøgler af grundfarven og 1 nøgle af hver af de andre. Jeg nåede hele cardiganen, men kronen på værket: hætten manglede. Så dobbelt op i pris, næsten. Hvis du har en god idé til hvad jeg kan strikke/hækle af resterne så kom endelig med dem. Garnet er en bomuld/uld til pind 3.




Jeg fandt dette gamle billede frem af den førstetrøje jeg strikkede til Asta. Den var forholdsvis nem og derfor sprang jeg lystigt ud i de 6 farver. Man bliver super glad, hver gang men skal skifte farve,men der er en ulempe i at man ikke kan tage strikketøjet med sig for garnet kludre rundt hvis ikke det har deres faste plads i sofaen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar