Gavepose DIY


Asta skal til fødselsdag i morgen og så tænkte jeg at det kunne være hyggeligt, hvis hun kom med gaven i en lille hjemmelavet pose.

Her kommer den som DIY
Jeg klippede et stykke stof i 45 x 20 cm og to stykker i 25 x 7 cm. Jeg siksakkede kanterne.



De små stykker foldes jeg 1 cm ind i hver siden og bukkede det på midten og strøg det. Derefter syede jeg det sammen med en stikning.


Selve posens sider blev syet sammen og sømrummene klippet op i bunden og strøget fra hinanden.


Posen får en bund ved at sy en trekant i hver side.


Hankene blev sat fast med nåle og kanten bukket om. Det hele syes af en gang. Jeg syede et kryds i hver side af hanken, der hvor den sidder fast på posen.

Da jeg ikke vidste,hvor lang tid jeg havde, broderede jeg pigens navn på til sidst. Det skal man jo ikke. Det gør man inden posen syes sammen ;-) Det gik lige og nu håber jeg, at Asta vil have den med.

Kommentarer