Strikkebio

I dag deltog jeg i Strikkebio. Det var da et sjovt arrangement. Tænk at kunne sidde i biografen med sit strikketøj. Der var meget småsnakken og folk, som tog billeder med deres telefon. Jeg lader mig ellers ofte forstyrre let af andre menneskers snakken, telefoner og andre smålyde i biografen. Men i dag kunne jeg helt ignorere det. Jeg havde absolut ingen forventninger til filmen "sex tape", men den levede fuldt op til genren romantisk komedie. Det var en ret morsom film og både Cameron Diaz og Jason Segel spillede godt og historien var også til at holde ud. 

Tak til Rock og Roll Hausfrau for at stå bag arrangementet. Det var en virkelig godt initiativ. 

Jeg har desværre ingen billeder fra dagen, men så må I nøjes med min ene rose Clair Renaissance :-)



I mangel af bedre <3

Kommentarer