Fødselsdag med det hele.

I dag har vi fejret min yngstes 8 års fødselsdag. Hun har glædet sig så meget. Ønskerne i år var meget moderate, men så var der lidt flere af dem. Jeg er sikker på at det er en meget glad pige jeg har lagt i seng.

Vi startede med at synge hende op og spiste en lækker morgenmad med æg og bacon. Derefter sagde vi farvel til far, der skulle på nørdedag. Og så var der seriøst travlt i køkkenet.

Vi fik gæster til kaffe og kage. Her blev der serveret fødselsdagsboller, minimuffins med citron, lagkage og den store kage. Asta havde hjulpet med at bage minimuffins og hun måtte selv pynte, for jeg havde travlt med meget andet. Det er ikke sidste gang hun får lov til det, for de blev da rigtig fine.

Da min mand jo ikke kom hjem før til aften havde jeg inviteret gæsterne til aftensmad. Her stod den på pulled pork burgere.

Her er lidt billeder af muffins og den store kage, som Asta syntes var alt for flot, men ikke flottere end at vi godt måtte få den en anden gang





Kommentarer

Send en kommentar