Blogfødselsdag

I dag fylder Fru Jensens Univers 1 år. Det er da helt vildt, at der nu er gået et år. Lige nu sidder jeg og føler, at jeg overhoved ikke får lavet noget kreativt, men så kan man jo bare se tilbage og året har da virkelig været fuld af sjove kreating. Jeg kan se tilbage på 366 dage, 111 indlæg, 4281 sidevisninger og 23 søde faste læsere. Det har været rigtig sjovt og tusind tak for alle de søde kommentarer.

Jeg lagde året ud med kransekager med hjemmelavet pynt, så har jeg lavet teposer, ophæng, frugtposer, natbriller, kryds og bolle spil, pynt til fødselsdag, småkager, bluser til Asta, vaskeklude og makeup pads, og lyskæder. Men året bød også på en sjov blogoplevelse hjemme hos frøken Jensen. Vi havde en vild sjov dag med julepynt.

Her får i lige året i billeder.

Kh. Lena


























Kommentarer

  1. Først og fremmest tillykke med bloggens fødselsdag - jeg har først lige fundet dig, men vil straks melde mig som fast læser.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, og som jeg skrev på din blog, så var det jo mit held, for så opdagede jeg også din blog.

      Kh. Lena

      Slet
  2. Stort tillykke med bloggens 1 års fødselsdag :) Min blog bliver også snart 1 år. Rigtig fine ting du laver, så her må jeg følge med :)

    Kh Gitte - gustavsmor.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Gitte.

      Tusind tak. Nu følger jeg også dig, så kan jeg være med til at fejre din blogs 1 års fødselsdag. Men vi kan jo starte med at fejre dit indlæg nr. 100. TILLYKKE!

      Kh. Lena

      Slet
  3. Tillykke.
    Sjovt at se bloggens første år i billeder - og ja det var en hyggelig dag vi havde i november.
    KH Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Signe. Vi havde en super sjov dag og jeg ser frem til, at vi gør det igen.

      Kh. Lena

      Slet
  4. Kære Betina.

    Det er så sjovt det med tid, for det føles hurtigt, men når jeg ser på billederne, så kan jeg jo godt se, at der er sket meget (gudskelov).

    Vi havde en fantastisk jul og det håber jeg også I havde.

    Jeg vil glæde mig til blog amok hygge :-)

    Kh. Lena

    SvarSlet

Send en kommentar