Net til lidt af hvert

I dag fik jeg, som tidligere nævnt, lavet denne pose færdig. Jeg kan egentlig ikke huske, hvad den oprindeligt skulle bruges til =), måske til at opbevare nattøj i eller have den liggende i bilen til indkøb.



Mønsteret har jeg fundet i Selvforsyndende på 1. sal af Dorthe Chakravarty. Jeg er temmelig glad for den bog, selvom jeg ikke bor på 1. sal ( læs 2. sal) længere. Den minder så meget om blogland og da jeg googlede lidt rundt på navnet og bogen, fandt jeg da også Dorthes gamle blog og den nye. Her skal jeg følge med for hun har en fed afslappet stil.

Jeg nåede også at sy en keyhanger færdig til min kollegas datter i  dag. Den er der intet billede af desværre, den er pakket fint ind og skal gives væk i morgen.

Kommentarer

  1. Olá Lena! =)
    Eu amei sua visita no meu blog ♥

    Hoje lembrei de você quando vi um blog
    de costuras. Espero que você goste:
    http://marinaroslyakova.blogspot.com.br/

    Não entendo a língua usada, mas o google
    translate pode dar um help =)
    Kisses for you!
    Vinni

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vinnie for den fine kommentar.

      Blog land bliver så meget sjovere, når man skal ind og oversætte og gætte sig til sproget :o)

      Det er en meget fin blog.

      Kisses for you.

      Lena

      Slet

Send en kommentar