Nyt garn

Endelig kom jeg forbi Uldstedet og kunne købe mere garn til Astas cardigan. Det er ikke sådan når man har en opskrift og man så ændre i den. Jeg var startet ud med 2 nøgler af grundfarven og 1 nøgle af hver af de andre. Jeg nåede hele cardiganen, men kronen på værket: hætten manglede. Så dobbelt op i pris, næsten. Hvis du har en god idé til hvad jeg kan strikke/hækle af resterne så kom endelig med dem. Garnet er en bomuld/uld til pind 3.




Jeg fandt dette gamle billede frem af den førstetrøje jeg strikkede til Asta. Den var forholdsvis nem og derfor sprang jeg lystigt ud i de 6 farver. Man bliver super glad, hver gang men skal skifte farve,men der er en ulempe i at man ikke kan tage strikketøjet med sig for garnet kludre rundt hvis ikke det har deres faste plads i sofaen ;-)

Kommentarer