Mit strikkeprojekt

Mine strikkeprojekter bliver ofte overhalet indenom af andre projekter, men derfor kan man jo godt have lyst til at vise dem frem.
Lige nu er jeg ved at strikke en trøje til Asta. Den er str. 8, så der er god tid til at blive færdig i. Jeg strikkede en trøje i grå og hvid og fik blod på tanden til at strikke en mere, bare i 6 farver. Jeg må sige, at jeg har mit hyr med at holde orden i farverne og det er heller ikke et strikketøj, man lige tager med sig over det hele. Men når farverne kommer frem, efterhånden som strikketøjet skrider frem, så får man lyst til at fortsætte. Jeg  har nu strikke to forstykker og ryggen. Jeg er i gang med det ene ærme og mangler derfor et ærme mere og en hætte.
Garnet er Cottonwool fra Gepard og er helt vildt blødt. Det er i hvert fald ikke en trøje der kommer til at kradse.

Kommentarer