Kreadag

Vi havde heldigvis en ekstra fridag, som jeg havde planlagt til krea. Jeg inviterede Astas gode veninde over sammen med hendes mor. Så kunne ungerne lege og de voksne havde tid til at sy. Jeg fik lavet et projekt færdigt. Jeg havde syet et net til min yngste, men min ældste lånte det hele tiden og derfor måtte jeg jo sy et til den store også. Så her er begge net. Det til højre er det nye.


For ikke at bagsiden skulle være hel tom, applikerede jeg et par fugle på.


Det var en hyggelig eftermiddag og itte fik også lavet noget. Hun startede nyt projekt op med min ugle (fra Speich design). Hun vil lave 4 puder med ugler på. Én for hver årstid.  Dettet er vinter.

Kommentarer

  1. Hvor ser det fint ud Lena :) Glæder mig til at se meget mere, og at nørde blog med dig ;)

    SvarSlet

Send en kommentar