Konfirmation vol. 1

Her i maj måned skal vores førstefødte konfirmeres. Beslutningen er blevet vendt og drejet, skal jeg skal jeg ikke? Men beslutningen er taget, vi har booket en restaurant og så kom vi i dag til første kig på stof til kjolen. Med hensyn til vejret havde vi nok valgt den forkerte dag. Men til gengæld var der ikke så mange ude og handle, så vi kom hurtigt fra det ene sted til det andet.

Vi kom desværre ikke hjem med noget. Men jeg synes vi fandt noget lækkert silke i Silkehuset. Ekspedienten var utrolig hjælpsom og stoffet var ikke urimelig dyrt selvom kvaliteten virkede lækker. Jeg kan godt anbefale et besøg i Silkehuset. Tjek adressen her.

Selvom vi var godt trætte gik vi fluks hjem og opdaterede gæstelisten. Så nu kan vi gå videre med kig på kjolemønstre, stof og hvordan skal invitationerne se ud?
Jeg har fået ti opgave at se An education, hvor der måske er noget inspiration til kjolen.

Kommentarer