søndag den 26. april 2015

Ny kogebog

Jeg mangler egentlig ikke en ny kogebog, men da jeg fandt denne i Netto i lørdags efter løbetræning, var det ikke noget, jeg tænkte så meget over. Jeg kan rigtig godt lide Anne Hjernøe. Jeg synes hun er meget ligetil, og det samme er hendes opskrifter. Så kogebogen kom i indkøbskurven med to Løgismose kyllinger. Dem kan jeg godt anbefale. De er lidt dyre, men virkelig gode i smagen.
Allerede samme dag fik vi afprøvet to salater fra bogen. Jeg stegte en kylling og dertil lavede jeg to forskellige agurkesalater. Den ene med melon, ingefær og chili og den anden med radiser. De var begge super lækre og meget friske. Rigtig gode til sommerens grilleretter. 
Vi kunne godt have nøjedes med den ene salat, da vi kun var 6. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar